Benim oğlumda aynı böyle 20 30 dk uyuyor uyanıyor kucağımda daha çok uyuyor ,hep agliyor , atak hesaplamada baktım atak dönemindeymişiz, sizde bakın isterseniz, ne için böyle davrandığını bilince daha kolay geçiyor gibi, sebebini bilmeden daha zor. ,