Lovelandik-55 canım bende çok uzun zaman çalıştım ve iyi bir CV var. Bi süredir iş arıyorum ama bana da dönmediler çoğu. Neyse bi şirkette işe alım yapan bi arkadaşımla konuştum. Cvme baktı. Başvurduğum yerlere baktı. Bana dedi ki senin cv ile işe almazlar seni, çünkü çok tecrübelisin. Birçok firma Eğer üst düzey yönetici değilsen bu kadar tecrübeli bir çalışan istemez. Çünkü doyumsuz ve gözü açık olabilme ihtimalini düşünürler. Bana çok mantıklı geldi çünkü home office iş istediğim için hep düşük yada kendi seviyem pozisyonlara başvurdum. Bu konuşmadan sonra cvmi sadeleştirdim. 2 3 firma aradı gerçekten 😂 az önce çok iyi bir e ticaret firması ile görüştüm hatta. Hayırlısı ise olsun inşallah☺️ Sana da söylemek istedim belki işe yarar sende de