sehrengiz_8 Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu din gece fark ettim sezaryen yerimde akıntı olmuş hafif kızarıklık ve kaşıntı da var pansuman yaptırdım hemen ama böyle bir durum normal mi yaranın iyileşmesi gerekmez miydi bu kadar ay boyunca
Seymust sehrengiz_8 Benim kızım 11 aylık bende de oluyor ara ara batikon sürüyorum geçiyor sıcaktan sanırım. Sen de durum nasıl bilmiyorum ama benim göbek kapatıyor sezeryan yerini 😁 ben o yüzden oluyor diyordum
Nrc-2 sehrengiz_8 kesinlikle doktorunuza gidin en olmadı aile hekimine gösterin yaranızın akıntı yapması normal bir durum değil hemde kaç ay geçmiş. Enfeksiyon vb durumlar olabilir geçmiş olsun
Seymust sehrengiz_8 Bence iyileşti ama göbek kapatınca hava da sıcak pişik gibi oluyor sanırım hafif akıntı da oluyor ama batikon iyi ile yarıyor hemen düzeliyor