Eloo005 galiba kronik bu sorun. Çünkü bir sene içinde öyle düşmemesi gerekir. Gerçi ben çok oyun oynadım ama yine de hemen pilim zayıflamaması gerekirdi. Bende 6S Plus vardı onu 6 sene kullandım. En son kamera ahize iyiden iyiye gidince eşime 11 aldırdım. iPhone en iyi telefon 6S’ti. Sonrası hiç iyi gelmedi. 11 için iyi diyolar ama bilemiyorum. Asla androidle karşılaştırmam ama.