sak Merhaba güzel anneler. Bebeğinizi emzirdikten sonra eger az emdiyse o gogsunuzu düzenli olarak sağıyor musunuz? Ya da hem emzirip hem düzenli olarak sağım yapmak yararlı mı? Çeşitli söylemler var. Tecrubeli annelerden fikir almak daha iyi sanki
Merve6421 Ben sağiyorum canim emsin bitirsin boşaltıyorum gece yada emmezse vs çıkacaksam ama biberon meme reddi olayını ayarlaman lazım
sak Merve6421 daha önce birkac kez sagdigimi kaşıkla verdim azar azar. Biberona cok cesaret edemiyorum acikcasi meme reddi olur diye. Sağıp kasikla ya da saklayip buzlukta sonra verebilirim diye düşünüyorum