OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar üç gündür bu dertten muzdaribiz. Dün acile gittik, bağırsak enfeksiyonu geçiriyordur, tahlil yapmayalım boşa delmeyelim dedi. İğne yaptılar , 50 dk beklettim çubuk kraker yedirdim , tekrar kustu. 20 dk daha beklet çubuk kraker yedirdim bu sefer kusmadi. Beslenemeyecek durumda tekrar kusarsa gelin tahlil yapalım dedi , Çıktık hastaneden ; bir tane kusma şurubu , isal tozu ,bir adet çinko şurubu verdi. Bugün başladık ,hafif isalle çıktı ,şurubu attı ,beklicez bakalım.
Demem o ki sen de götür ,boşa kusmuyorlar kesinlikle, aile hekimine de değil hastaneye gotur🤲