Sunsam-44 Avent biberon kullanan anneler bebeğiniz meme emmeye devam ediyor mu ben dışarda kullanmak istiyorum ama meme reddi olur diye korkuyorum
Bircaykoyicelim Sunsam-44 evet kullandım.hic bir sorun olmadı. Bunun biberonla ilgisi yok. Tamamen bebekle alakalı.
Areenn Sunsam-44 ben sadece iki kere kullandım ve iki kullanımdan sonra da bebeğim meme de çok sinirlendi ve huysuzlandı. Şimdi ihtiyacım olursa çay kaşığıyla veriyorum sütü
Symkrktr Sunsam-44 Ben çalıştığım için 6 aydır kullanıyoruz meme reddi yapmadı ama bu sizin bebeğinizde yapmayacak anlamına gelmiyor.Bir deneyin isterseniz.
Sevvalarya Sunsam-44 bende kullanıyorum biberon meme reddi yaşamadık avent zaten ona uygun yapılmış bir biberon
Bircaykoyicelim Sunsam-44 bı kere denemeyle anlaşılmaz ki. Biberon dan daha fazla süt geldiği için içme şeklinden anlarsın tabi. Ama bence böyle düşünerek içirme. Yani dediğim gibi ver biberonla bu tamamen bebekle alakalı. Ikisini de Kabul eder bebeğin. Biberon aldı diye memeyi bırakacak diye düşünme.
Sunsam-44 Bircaykoyicelim ama şey diye duydum avent de bebek emmediği sürece süt akmıyormuş bu yüzden meme reddi çok olmuyormuş diye ama bilemedim ki siz deneyimli olarak söylüyorsunuz umarım bende de meme reddi olmaz
Areenn Sunsam-44 inşallah olmaz siz de ben korktuğum için veremiyorum artık yoksa dışarda vs büyük rahatlık olur
Areenn Sunsam-44 hayır akıyor süt biberonu ters çevirirseniz görürsünüz. Eğer durumunuz varsa comotomo biberonlardan alın derim
Bircaykoyicelim Sunsam-44 yok gülüm ya ne alakası var. Biberonla hiç bir ilgisi yok. Bazı bebekler biberonu tercih ediyor sadece.
Kubrahmet0807 Ben avent kullanıyorum ucu en küçüj olandan. 1.5 aylık bebeğim meme mama gittik ama bi red olmadı. Hatta bazen su damlatmak istiyorum ağzına ters çevirince akmıyo gibi elimle sıkıyorum. Akıyosa da çok yavaş akıyodur
Zlm Sunsam-44 bunun garantisi yok ki bebeğe bagli birşey bu her biberonu aldığı halde emen bebekte olur en benzer denilende anneyi terk edende örtü alın dışarda onunla emzirin birşey olmaz ben emerken yapiyodum öyle
Seydaisik Sunsam-44 Bebeğim 1 aylık meme + mama veriyorum ama gözlemlediğime göre artık memede çok kalmıyor eriniyor galiba biberonu daha çok seviyor bazen sütümü sağıp veriyorum 🙁