Bu eczanenin hazırladığı 3 gün yıkanmadan sürülen uyuz kreminin ikinci dozu ne zaman uygulanıyor hanımlar bilen var mı? Biz geçen hafta çarşamba sürmeye başladık Cumartesi yıkandık. Cumartesi mi başlamalıyız yoksa çarşamba mı başlamalıydık? Yarın başlayalım diyordum ama 5 aylık bebeğimin vücudunu istila etmişler resmen iki günde. Acaba bugün başlasak olur mı? Doktor 1 hafta sonra dedi ama yıkandıktan sonra 1 haftamı yoksa başladığımız günden sonra 1 hafta mı birşey söylemedi. 2 aydır uğraşıyoruz her haftasonu kremlenmekten dışarı bile çıkamıyoruz evde kafayı yemek üzereyim