bugün resmen patladım artık sinirlerim bozuldu. 10 aylık bebeğim var, geçen ay kontrolünde 10 kg’dı. ayına göre kilosu iyi hatta önde bile bana kalırsa. bu ay sonu işe başlayacağım ve bebeğe annem bakacak; ama ek gıda konusunda anlaşamıyoruz bir türlü. ona kalsa koca kase çorba içsin, kase dolusu sebze yemeğini yesin. yesin yesin de bu bebek meme emmeye devam ediyor ve meme emerek uyuyor. yani gerekeni zaten alıyor belki de fazlasını bile alıyor; ama ben bunu bir türlü anlatamıyorum izah edemiyorum. fazla verip midesini büyütmeyelim diyorum bişey olmaz deyip kestirip atılıyorum. yoğurdu sulanıyormuş yemiyormuş da içine cicibebe koyalımmış… ya zararlı diyorum, sen ne bilirsin diyor… geçen ay doktor da dedi vermeyin bisküvi falan çok zararlı dedi. doktor deyince tamam ben deyince sen ne bilirsin. 1 çay bardağını geçmesin ek gıda fazlası zarar diyorum ne o ölçüyle mi vercekmişmişiz… bugün dr kontrolü var kilo almamışsa tavuklu pilav yedircem ohh parti yapcam diyor. ben hayır dedikçe ısrarla yedircem yedircem yedircem dedi artık çıldırdım yani. ne var yedirince noluyo başınız göğe mi eriyor acaba? büyütün midesini sonra ilerde kiloyla mı uğraşsın? yengem 40 sene önce kızına pilav yedirmiş daha yaşı yokken, kız hayatı boyunca kilo sorunuyla uğraştı hala da uğraşıyor. gözlerinin önünde böyle bir örnek var hala tutturmuş yedircem yedircem. valla illallah geldi artık. Allahın bir kulu da demiyor ki sen de haklısın,ama yok dünkü b.k anne olduğumuz için hiçbir şey bilmiyoruz onların nazarında. off konuşacak, derdimi söyleyecek kimse yok buraya döktüm içimi.