Happymamii Merhaba oğlum 20 günlük bugün emerken fark ettim dudaklarının üstü hep kabuk bağlamış kendiliğinden atıyor kuru dudaklarının üstü niye sizce? Sadece anne sütü içiyor zorda kalırsam 1 kere mama veriyorum
VERA19 Happymamii Bebeğimde de oluyordu,süt fazla gelince dudağından taşınca falan siliyordum ağız beziyle. Nemden,ıslaklıktan oluyor olabilir. Zamanla geçti hepte silmeye devam ettim taşan sütü