8 ay 11 günlük. Bu pazartesi gidip biraz kulak üstleri ense ve önlerden toparlattık çok uzamıştı😄 asla kazıtmayı düşünmüyorum artık zaten çok büyüdü. 3.4 aylarda saçları hep döküldü kel kaldı simsiyahtı sarı çıktı yerine. Kışın çok uzamazsa kış bitince bir daha kestirip afilli bir şeyler yaptırıyım diyorum😁