Hanımlar delirmek üzereyim artık.ilk üç ay meme reddi yaşadık kilo da almayınca mamaya geçtik başlarda çok güzel içiyordu 10-15 gün falan.sonra bi an da içmemeye başladı ne olduğunu anlamadım 3 ay 25 günlükken doktora gittik neden yemiyor diye poposundaki kızarıklığı görünce bide reflü mamasında ishal olduğunu söyleyince alerji dedi alerji mamasına başladık onu hiç içmemeye başladı sonra alerji profesörüne gittik deri ve kan testi verildi onlar temiz çıktı ama kakası değişikti yani böyle mukuslu cıvık falandı mamaya devam edelim dedi 5 aylıkken ek gıdaya başladık azar azar yiyor gibiydi bu süre de mamayı yemiyor diye muhallebi yapıp içine mama koyup kaşıkla yedirmeyi denedim bazen yiyor bazen yemiyordu son iki haftadır ne ek gıda ne mama hiç bi şekilde yemiyor ağzını dahi açmıyor ağlıyor mis gibi yatan çocuğum çığlıkla uyanıyor yatamıyor uykuda yedirmeye çalışıyorum onu da bazen yemiyor aç aç dolanıyor kilo desen çok sınırda alıyor bazen de altında.artık dayanamıyorum durup dururken ağlıyorum .