ilknurcelik Bebeğim 8 günlük emziriyorum günde 4 kez 60 cc de mama veriyorum sütüm az ve bebeğim sarılık şimdi sadece anne sütü versem suya gerek yok ama mama da veriyorum su vermem gerekir mi?
Serpilyyuksell ilknurcelik ben hem emziriyorum yetmediği yerde mama takviye veriyorum 2-3 çay kaşığı kadar su veriyorum düzenli havalar çok sıcak diye doktor verme dedi ama benim içim el vermiyor
Deletedmom115 ilknurcelik Ay ne ara doğurdun 2.'yi hayırlı olsun 🤗 bence su vermelisin bebeğine mamayı suyla yapıyorsun ama yine de 2 3 çay kaşığı yeterli olur.