Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık oldu. Normalde anne yanında yatıyor gece sürekli uyanıp meme istediği için yan yana yatıyoruz artık😄Gündüz neredeyse saat başı emiyor gece de 2 saatte 1 uyanıp emiyor sabaha kadar. Zaten emzirme döneminde çok kilo verdim bu durumdan dolayı 1 haftada 1 kilo daha vermişim. Ne yesem yaramıyor artık. Böyle düşündüğüm için de bi yandan suçlu da hissediyorum kendimi. Bu aylarda bu durumu yaşayanlarınız oldu mu?