Emine_2222 ayaktan soğuk alirsan bu sende karın ağrısı, gaz yapar üşütürsun lohusalar cok çabuk etkilenir böyle şeylerden ve bu da bebeğe geçer. ben de lohusayim ilk zamanlar bende de cok gaz vardı yemekle ilgili değil ben sezaryen yapmıştım bagirsak sistemi bir süre duzene girene kadar o gaz oluyor ne yaparsan yap ama geçiyor benim 1 hafta önce falan geçti 27 günlüğüz. geçer merak etme . ben bebegime gaz damlasi veriyorum onun da baya faydası oldu ilk 3 gün bebeğim gazdan saatlerce ağlamıştı