Günaydın kızlar az önce 3 aylık izlemden geldim bebeğimin
Kilosu 6
Boyu 60
Hemşire boyu uzun aradaki farkı kapatıyor dert etme annesi dedi ama bu aralar meme reddi yaşıyoruz hemde yoğun bir şekilde buna nasıl çözüm bulabilirim bu beni bı hayli yıpratmaya başladı birde dış etkenlerden ay bu çocuk minyon kelimesini duyunca daha bı sinirim tavan yapıyor 🥺🥺