Bebeğim 21 aylik oluyor hep diyordum 2 bucuk yasindan once kesmem emmeyi diye ama katlanamiyorum artik.Gece saat başi hatta bazen 10 dakkikada bir uyaniyor.Evde disarda parkta misafirlikte her yer de meme diye bagiriyor agliyor.Dun disari ciktik toplasan 1 saat durmadik meme diye haykirdi resmen .Sabah 8 den once kalktk 9a geliyordu yataktan kaltigimda habire emdi kahvalti hazirladim hemen 10 dkka surmedi hazirlamam o sure icinde beynimi duzledi meme diye kahvaltiya oturunca ne yedi ne yedirdi bir de tavayi aliyor onumden yemesin de meme versin diye simdi yine 15 20 dakkadir tepemde yatti emiyor birine emerken oburunu de surekli sıkıyor cimdikliyor artik cok bunaldim.Memeden ayirkende ayri ugrastiracak sizce napmaliyim 1 aydir dislerim agriyor korkuma gidimiyorum.disciye igne yapacak belli bi sure emzirme diyecek ee bu nasil duracak yikar ortaliği bi de toki meselesi olursa calismak zorundayim.Bi yandan da vicdanim rahat degil napmaliyim