Nrc-2 Sevilay2507 olabilir. Bol bol sağım yapın ve emzirin süt kanallarınız açılsın bir de canınız yansada bastırarak sağım yapın kist vs oluşmuşsa dağılsın. Çok geçmiş olsun🌸
Sevilay2507 Nrc-2 ben mastiti atlattım çok şükür geçti üç dört hafta oluyor ama sanki ondan sonra sütümde azalma oldu gibi mama takviyesi yapıyoruz sağıyorum cpk fazla sütüm çıkmıyor mastit olmadan önce cok güzel geliyordu
Nrc-2 Sevilay2507 dönemsel bir etkidir belkide. Yakın ise aile hekimliğindeki hemşirenize danışabilirsiniz bu konularda baya yardımcı oluyorlar🌸