Ozooo Dün erken gebelik testi almıştım kızlar ilk yaptım bişey çıkmadı sabah bi baktım çift çizgi olmuş adetime de üç gün var daha sizce hamilemiyim ya
Gryffindor Ozooo Ay bildiğin çizgi bu. En iyisi tekrar yap. Benim ikinci çizgi saniyeler içinde çıktı ama hamile değildim test hatalıymış
Ozooo Gryffindor benim test tek çizgiydi canım 10 dk sonra baktım hafif var gibiydi ama hemen çıkmadı yaptıktan bir süre sonra sabaha kadar bu hale gelmiş bilidiğin kırmızı çizgi olunca ben bi tedirgin oldum