Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 13 aylık ek gıda almıyor yeme bozukluğu varmış bu yüzden kansızlığı da var. Çok sık hasta oluyor bronşit, grip, üşütme gibi… Çok dikkat ediyorum bi damla su bile değse değiştiriyorum üstünü, terine bakıyorum hep ama yazın bile ayda 2 kez hasta oluyor geceleri ağzı açık yatıyor astım olabilir teşhis için erken dedi doktor tahlil yapıldı kansızlık çıktı işte ve kışın tekrar getir koruyucu tedaviye başlayabiliriz dedi sanırım bağışıklığı düşük. Halbuki sadece anne sütüyle besleniyor. Ne yapabilirim aynı durumu yaşayan var mı inanın moralim çok bozuk o yemiyor diye ben de yiyemiyorum çok kilo verdim. Kafama çok takıyorum bi de çevremizdekiler ben sanki bilerek kendi çocuğumu hasta ediyormuşum gibi davranıyor. Çocuğu olanlar da vebalıymışız gibi hep uzak duruyor haklılar tabi bulaşmasını istemezler ama bu artık sürekli böyle olunca insanın zoruna gidiyor hep bi eleştiri hep bi yargılama. Cefasını ben çekiyorum bilerek neden hasta edeyim çocuğumu?