balliborekkk aynı şeyleri son iki gündür yaşıyoruz malesef.Antibiyotik kullanmaya başladık birgun sonra kızımın yanaklarının içi bunlarla doldu.Acidan su bile icemedi yemeği ağzına suremedi.Hemen doktorunu aradık bağışıklık sistemi savaştığı için ateşle birlikte bunlar olabiliyormuş.Yanaklarda ise krem bogazdaysa sprey önerdi.Kremi kullanmaya başladık çok şükür bugün daha iyi.Cok geçmiş olsun korkmayın doğal bir durum doktorunuzla iletişime geçin