Mombi Arkadaşlar bu uyku gerilemesi bitecek değil mi yani bana böyle dendi diyip avunmak istiyorum mışıl mışıl uyuyan bebem bambaşka bişey oldu 🥺 4 ay 20 günlükken başladı 4 gündür evde hissedilir acılar içindeyim 😬