Sma 1 kullandık hiç sorun yaşamadık ama 2 numaraya iyi gecelere geçince benim oğlumda 2 hafta inanılmaz geçmek bilmeyen kabızlık yaptı taş gibi çıkarıyodu yavrum. Mama değiştirince 2 güne geçmişti. Çok katı kıvamlı mamaydı zor eriyodu çok iyi karıştırmak gerekiyo. Her bebekte aynı olmuyo ama. Hipp öneririm organik güzel bi mama