Merhaba kızlar kızım 2 gün sonra 6.ayını dolduracak son 1 hafta 10 gündür sürekli mız mız ağlak çığlık atıyo sürekli yanından 2 dk ayrılamıyorum yanımda olsa başka bişeyle uğraşsam sürekli mızırdanıyor hiçbişeyle oyalanmıyo 2 dk sizce atakmı aranızda yaşayan oldumu ? Gündüz uykuları kısa kısa geceleri eh üh.. uykuları geçtik önceden oyalanırdı biraz kendi kendine veya ben yanındayken bişeyleri yapabilirdim şimdi sürekli mız mız neden sizce ? Varmı yaşayan ? 😭 huni takmaya ramak kaldı🤦🏻♀️