Sinem74 Kızlar oğlumun ilk köpek disimi gelicek. 4ay 4 günlüğü sağlık ocağına götürmüştüm 2 hafta önce ozman dış dönemine girmiş siniz dedi son 2 gündür üst damagi sahada şişti böle oldu patlamak uzremi sizce
Ozlembahoz123 Sinem74 bizde 4 aylık 5gunluk olduk bizede diş süreci dediler ama bebişim de ishal ateş salya hep oldu ama genelde diş patlamalari 5 buçuk 6 yı buluyor