Cerenimmmmm 4,5 aylık. Hiç yatmıyo desem yeridir. Yani emerek uyuyo ağzından meme çıktığı an uyanıyo. Yanıma yatırıyorum meme ağzında uyuyo ama çok gazlı emdikçe gazı artıyo sonra kıvranmaktan uyuyamıyo. Kucağıma alıp sallanarak emziriyorum öyle kucakta uyuyo sabaha kadar 😓 Emzirmesem başka hiç bir şekilde uykuya dönmüyo ağlama krizlerine giriyo.