Bebegim 7 aylik ilk zamanlar azda olsa ek gidanin tadina bakardi artik sevdivi biseyin bile tadina bakmadan kafasini çeviriyor ornegin yogurt severdi kaşikla verince yemiyor ama hafif sulandirip ayran yapip biberona koyunca içiyor kefiri falanda biberonda iciyor ek gidaya ilk basladigim gun bile bu kadar kafasini cevirmezdi resmen mama sandalyesine oturunca direkt kafasini cevirip agzini kitliyor. Zorla birsey yedirmiyorum oyunlarla falan deniyorum onun ellemesini sagliyorum yine ayni. Bu surec beni cok üzüyor diş kaynakli olsa biberon reddi de olmazmiydi. Nasil atlatacagim bu istahsizligi ☹️