bsr1 aslında doğru mayalamışsınız ama diğer aşamaları da önemli. Benim eşimin kuzenigilin inekleri var süt yoğurt yağ falan bu işin mesleğini yapıyorlar onlardan öğrendim püf noktalarını. Sütün yağlı olması lazım güzel yoğurt için ve kaynatırken suyu çekilsin diye 5-10 dk fazla kaynatman lazım kepçeyle karıştırarak. Sonra mayalarken sakın ekşi yoğurtla mayalama. Bi de temperleme yöntemi ile mayalaman lazım bi çimdik tuz at içine. Hava çok sıcaksa gölge yerde üstüne ince bez örtmen yeterli hava ılıksa iki kat, kışın yapıyorsan da bayağı battaniyeye sarıp yapılması lazım 🙏🏻