Balbeby Benim oğlumda Aralık’ta bir yaşına girecek. Düğün gibi doğum günü partisi falan yapmayacağım aile arasında güzel bir pasta ile kutlayacağız. Zaten bir yaşındaki çocuk neyin farkında olacak. İnşallah bundan sonraki senelerde aklı yetmeye başladıkça süslemeler ikramliklar falan hazırlarim :)