selosunannesi Hep hamakta uyuyor içine yastık koyuyorum ama yine de tam düz oimuyir tabi sanki boyun kısmında sislikgibi görüyorum bu şekilde uyutup zararını gören oldu mu ?
Minikpokatall selosunannesi ben içine reflü yatagını koydum o yüzden düz yatabiliyor varsa dene istersen
Sherlockholmes selosunannesi ama yine de zararlıdır bence. Boynumuz bile az yüksek olsa rahat edemiyoruz öyle düşünün. Bence hamak beşiği değiştirip normal beşik veya yatağa geçin
Kimeneayol selosunannesi yani bilemiyorum ama düz yerde yatması her zaman daha iyi diyorlar riske atmayın bence
selosunannesi Sherlockholmes doğru zaten farkındayım ama işte uygulamada siminti yasiyorum park yatak aldım yatmadı normal ikeadan beşiği var yatırıyorum uyanıyor yanikucucuk şeyde yatmak.hisuna gidiyor
selosunannesi Kimeneayol tabi ki öyle zaten yatağa da yatırıyorum bebekken hep düz yerde yatırdım ama.bu atak haftası 9 aylık dönem falan dişleri çıkıyor hepsi üst üste uyanıyor ve uyumuyor üç satten aşağı bende uykusunu alsın diye mecbur onda uyutuyodum
selosunannesi aylaamayorgun bende internette öyle okudum ama emin olamsdim hamak için kötü bişey yazan yok