Bebeğim 6 aylık bugün oyun halısında oturtarak oynuyordu elinden tutuyorum diğer elimdede oyuncak alsın diye oynatıyordum kendini geri atınca tuttum ama tutmadığım yerden vurdu kafasını parke olan kısma denk geldi. Baya da ağladı. Zaten bugün doktorada gidicez ama yine de korktum baya🥹 bişey olur mu acaba uyanık tutsam mı