Bebeğim gündüz pek uyumaz ancak öğleden sonra bir güzel uyur taa ki ara ara uyanır ama akşama kadar uyur sonra tam bizim yatma saatimiz gelir 11 gibi uyanmaya başlar ben doyurur uyuturum her gece 1 de uyanır sabah 7 ye kadar sürekli agliyo doguruyorum gece gazını zor dabolsa çıkarıyorum emdiriyorum naapsam bu çocuk yatağa koyar koymaz basliyo aglamaya. Delircem gündüz uyuma gece uyuma ya ben ne zaman uyuycam 😭😭😭😭 gündüz uyu diyenler olabilir ama bir bebeğim daha var o da uyku saati belli değildir ne zaman canı isterse o zaman uyuyo. Napsam bu çocuk uyurgece . Hadi 1 de uyandın bari 3 te yat sabaha kadar ağlamak nedir 🤦🤦🤦