Busram14 Kendi doğması gereken tarihe göre hesaplıyom yanlış çıkıyor doğduğu gün de yablış çıkıyor hep 1 gafta erken giriyor bilen yaZsın nasıl yapcam
Lavantakokusuuu Busram14 doğması gereken tarihe göre hesap yapmanız gerekiyor atak haftası hesaplama diye yazın Google a orada site çıkıyor oradan yapabilirsiniz
eylulunlu Lavantakokusuuu 37+3 günlükken dogdu 40 haftalık mı hesap yapmam gerekiyor orasını anlamadım
Lidya-t Her atağa giriyor mı çocuk niye hesaplayla uğraşıyorsun ben hiç takmadım bu atak haftalarını stres de olmadım hiç birinden etkilenmedik ne gerek var akışına bırakın biraz bebek bu ağlar susar yani
Busram14 Lidya-t en azından bilirsek hazırlıklı olarak müdahale ederiz mama yemiyor diye ağzına sokuşturmak uyumuyor diye zorla uyutmak zaten efır işi çocuk iyice zorlaştırır