Kaymaklibiskuvi 3 ay 20 günlük kızım son bir kaç gündür geceleri uyumuyor gündüz uykusu zaten yoktu gecede bozuldu aynı dönem doğumlu bu şeklde olan var mı atak haftasından dolayı mı yoksa uyku örüntüsü mü bozuk
Eylem1301 Benim de kızım 3 ay 13 günlük normalde gece 2 en fazla 3 defa uyanırdı şimdi saat başı uyanıyor sallıyorum zor bir daha uykuya geçiyor neden anlamamdım öğlen zaten pek uykuyu sevmez
Kaymaklibiskuvi Eylem1301 aynı şekildeyim heralde dördüncü ay atağı uyku gerilemesi diye düşünüyorum hayır o uyumamaya enerjisi de sağlam ben ölü gibiyim
Eylem1301 Kaymaklibiskuvi hahahah evet bizde durum aynı çoğu kez uyuya kalıyorum hemen ağlıyor uyandırıyor cadı o asla yorulmuyor 😂
RuzgarAsya bizde aynıyız 3 ay 23 gunluk kızım ıkı gundur deli gıbı ahlıypr cok sık uyanıyor ve cok gunduzlerı cok cabuk uyanıyor sureklı gezdırılmek ıstıyor yattıgı anda basıyor cıglıgı ıkı gundur bu sekılde ne oldu anlamadım bende cıdden ama cok yorucu 😏