Bende içtim icirdim ama kabızlık yapmadı büyük ihtimalle başka bir sebebi vardır , zaten bebisler her gün kala yapmiyorlar , çok az zeytinyağı verirseniz rahatlatır , ben kabız oldugunda öyle yapıyorum akşama yapıyor kakasını tabiki yinede siz bilirsiniz 😇 Allah kolaylık versin