Hanımlar merhaba bebeğim dört gün covid pozitif cıkmıştı biraz ateşlendi sonraki günlerde öksürük ve huysuzluk vardı , dünden beri emmek istemiyor acıkıp uyanıyor, hep yatarak emzirirdim şimdi yatarak emzirince ağlıyor gezerken emiyor hemen uykuya dalmıyor gece sallamam gerekiyor iki gecedir böyle , aç ama mememi istemiyor gibi emiyo oyunla şeyle ama çok istekli değil gibi ne yapacağımı şaşırdım ısrarcı mı davranmalıyım ? Düzelie mi😪