tugceizgi aslioztrk benim bebeğim kolik aşırı gazlı bi bebek. 4,5 aylık oldu hala çok gazı var asla bitmiyo. Sürekli emerek uyumak istiyo hiç bi sallanmayı kabul etmiyo hamak aldım yatmadı kucağımda sallıyorum pış pışlıyorum yok pilates topunda zıplayarak uyutmaya çalışıyorum ayakta sallamaya çalışıyorum hiç birini kabul etmiyo katıla katıla ağlıyo. Gece sabahlara kadar kucakta memede kıvrana kıvrana uyumaya çalışıyo. Yatırsam 10 dakika geçmiyo karnının ağrısından ağlayarak uyanıyo. Emzik başlarda emiyodu artık ağzına almıyo. Memede uyumaya çalışıyo emdikçe daha çok gazı birikiyo acıdan ağlıyo uyuyamıyo. Acı çekmesindense de en azından sersemlesin uyusun hiç değilse biraz sancısız uyuyabilsin istiyorum. 😓