Merhaba hanımlar dikkat edelim diye söylüyorum, kızım hasta oldu( büyük ihtimal ağaca vs de alerjisi var ne zaman böyle bir yere gitsem hasta oluyor) . Doktorumuz ilaç verdi aferin, dolven. Dün cildinde kızarıklık gördüm , ateş sonrasıdır, isiliktir vs dedim . Sonra sesi kısıldı gece boyu kontrol ettim sabah 4 te uyanınca , vücudu soğuk ama saçları terlemişti, ciğerlerinde sıkıntı olduğu aklıma geldi , acile götürdüm ve doktor bakınca ilaç alerjisi dedi küçük dili şişmiş. İğne yaptılar oksijen verdiler , oksijeni fazla tutturmadı bebeğim cok ağladı. Eve geldik şimdi uyuyor ama aklım gitti geldi. Hangi ilaçtan olduğunu bulup o ilacı kullandırmamam lazım. Hepimiz dikkat edelim:(