mustafahacer benimkinin atağı akşam 6:30- 7:00 civarı başlıyor ve o saatten sonra memeyi kesinlikle almıyor gece uykusuna yatana kadar. Ben de sadece akşama mahsus süt sağıp biberonla veriyorum. Karnı doyduktan sonra daha rahat uyuyor geceleri uyanınca emmeye devam ediyor. Pilates topunda zıplayarak ağlama krizleri hafifliyor ve gaz çıkarmasına yardımcı oluyor. Bir de 1 aylık olduktan sonra her gece kimyon çayı veriyorum bir çay kaşığı bir çay bardağı da kendim içiyorum. Daha rahat gaz çıkarıyor geceleri.