ruveydatas Merhaba arkadaşlar 52 günlük bebeğim nurse harveys damla ile birlikte biogaia kullanıyorum ben siz nasıl kullanıyorsunuz kaç damla günlük?
Papatya-ya ruveydatas ben metsil kullandim 4 damla sabah öğle akşam dedi ama sabah ve akşam kullaniyordum
sedaozdemir ruveydatas bende nurse harvey kullanıyorum.Günde iki defa 10 ar damladan toplam 20 damla olacak şekılde kullanıyorum.
Bebegmmm Papatya-ya bu damlayı kullanıyorum.bebegim gaz bombası gibi şişti şişti uykuları haram oldu gaz falan çıkarmıyor bence ya. Siz memnun musunuz tadını da bebeğim hiç sevmiyor
umaykizim Bebegmmm devlet sadece o damlayı kullanıyor asla gazı cok olan bebekte işe yarayan bir damla değil
ruveydatas Bebegmmm valla bende pek emin değilim bir ara iyiydi 3 gündür gene gazı var epeyce bırakmayı düşünüyorum ilk zamanlara göre biraz hafif ama zaten bebeğin de bağırsakları gelişiyor galiba onunda etkisi va r
Sruzgar Piyasadaki tum damla ve şurupları kullandık. Nurse harveys, nurse harveys colex, metsil, zinco, sab simplex… en zor dönemde Mommys Bliss diye bir şurup satliyor fiyati pahali ama o baya iyi gelmişti oğluma🙏🏻
thecamellia ruveydatas biz sap simplex kullanmıştık günde 3 öğün her öğünde 10 damla toplam 30 damla şeklinde doktor önerisi
Dildarhatun Kaleidon damla, probiyotik aslında. Sindirim sistemini düzenleyince gaz da otomatik rahat çıkıyor. Yani bir gün kullanmayı unutsam farkı görebiliyorum. Günde 5 damla