_glnr_ Alerjik nezlem var sprey ve hap verdi doktor spreyi kullanıyorum kana karışmıyor ama ilacı kullanmaya cesaret edemiyorum doktora emzirdiğimi söylemiştim ilaç yazarken ama yinede emin olamayırorum
Veragillerden Alerjik rinitim var ama kullanmıyorum ilaç iki yıldır. Geçen yıl hamileydim diye bu yıl emziriyorum diye önermedi doktor. Ama ilaç kullanmadığım için bittim resmen hayat kalitem düştü bahar ayındaki polenler yüzünden.
EbruBenan01 Bana ilaç yazdı Dr aşırı derecede vücudum da kabarmalar ve kaşıntı vardi ilaçtan sonra 2 saat ara veriyorum emzirmeye.