Bugün sabahtan beri ateşi inip çıkıyor artık 39 gördük götürdüm hastaneye doktor sırtını dinledi enfeksiyonluk bişey yok gibi gözükür ciğerleri temiz dedi evden çıkmadan ateşi 38 falandı hastaneye gittik 37 olmuş adam diyor.ki bana ateşi norml e diyorum inip çıkıyor ateşi diştendir diyo diş 37,5 geçmez bana diyor e 37 şuan e diyorum evde 38 39 🤦🏼♀️ bana şurupları dönüşümlü olarak ver dedi şimdi.uyandim kızımın ateşi 38,4 soğuk kompres uyguladım calpol.verdim en sonunda fitil verdim artık inşallah ateşi düşer üstünü nasıl giydireyim bu doktor bişey anlamadimi yoksa ,🤦🏼♀️😢😢