İştahsız bebek…. İşte bu benim uzmanlık alanım 🤯 kızım doğdu doğalı dünyanın en iştahsız bebeği 😔 daha 2 aylıkken 7-8 saat aç kalıp mama içmediğini bilirim yemezdi yediremezdim zaten beni emmedi mamayı da reddederdi o kadar sıkıntı yapardım ki eşinle boşanma aşamasına gelmiştik neyseki o günler geçti bir gün tamamen aç bıraktım madem aç kalmak istiyor tamamen aç kal dedim aç kaldı sonra acıktı ve mama içmeye başladı şu an 8 aylık ara ara aç kalma perileri geliyor o zaman da umursamıyorum acıkma duygusunu hissedince yemeye başlıyor bu arada mutlaka idrar ve kan testi de yaptırın benim kızımda yoğun idrar yolu enfeksiyonu vardı o da iştahsızlık yapmıştı 5 gün antibiyotik iğne oldu