Birbebekannesi1 ya benm bebeğimde 5 ay 6 günlük bugün ataga girmis görünüyor ama ondan mı yoksa dismi bilmiyorum belirti yok görünürde aslidna ama sizde huzursuzluk falan varmiydi başı sıcak ateşini ölçüyorm 36 çıkıyor ama bas sıcak yani 12 den bu saate kadar salladik yatağa koydum uyandı salladim yataga koydum uyandı çok kötüyüm şuan bayilmak üzereyim diyebilirim acaba dismi yoksa atak mi dış olsa görünür değil mi