Bebeğim de laktoz sindirememe durumu var. Relaktaz kullanıyorum sürekli ve yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Mama olarakta laktozsuz mama alıyoruz ama inanılmaz gaz ve kabızlık problemimiz var. Bu laktoz problemi ne zaman sona erer? Hangi laktozsuz mama kabızlık gaz yapmıyor deneyimleyen var mı ? :/