Aselim321 Bebeğim 3 buçuk aylık anne sütü alıyor fakat günde 1 defa 60 ml mama veriyorum 10 gundur hastaydı birden zayıfladı doktor mama vermemide söyledi bu mamaya başladım sizce kilo aldırıyor mu memnunmusunuz
delirmeceler Aselim321 benim ikizlerim devam etseydi inanılmaz mama çokta güzel kilo aldırıyor 4.cü ayda başlamıştık 2 ay içtiler biz çok mama değiştik çünkü bebelerim çabuk sıkıldı ama o 2 ayda 1200 gr aldık şuan komşumda onu kullanıyor ve oda inanılmaz memnun
Gamze46 Aselim321 Mama çok güzel kilo aldırıyor ama bizde kabızlık yaptı bebegimdede makat çatlağı vardı değiştirmek zorunda kaldık canim
Drysn Aselim321 bizde aptamil kabız yaptığı için geçmiştik gayet iyi aslında 2 aydır içiyordu sadece son zamanlar kızım çok zor içmeye başladı ya sıkıldı ya bir iştahsızlık var anlamadım bende değiştireyim belki düzelir diyorum
2boysmom Aselim321 ilk oğlumda kullanmıştım çok güzel bir mama güzel kilo alımı oluyor ben günde 2 defa veriyordum