Asafeymeninannesi el ayak hastalıgı diye geçiyor bizde geçirdik sıcaktan sanmıştım doktor 6.hastalık el ayak hastalıgı diyince sok olduk hiç bir müdahale yapılmadı 39.a kadar çıktı ateşi yarım saate bi ılık duş aldırdım 3 saat arayla bi calpol ve bi dolven verdim bide kasıntı olur ağrılı olur dedi doktorumuz vücuda yayılacak dedi jel verdi jeli kabarıklara nokta nokta sürdüm yaydırmadan vücuda yayılmadı bin şükür 🙏 3 günde geçti eğer ilerlerse yatış yaparız demişti gerek kalmadı bin şükür İnşALLAH kuzucugubuz da hemen iyileşir cook geçmiş olsun 😔😔