Senaaa123 Kızım içti su içirdim kustu doktor şurup verdi ama içime sinmedi ilgisiz bir doktordu boğazına baktı bişey yok dedi napıcam
Oldugugibibiri Senaaa123 geçmiş olsun çok miktarda mı içti? 112yi arayarak hastaneye götürebilirsiniz. Ağzını su ile çalkalayın fakat herhangi bir şey yedirip içirmeyin. Doktora gidin tekrar
Asel4175 Senaaa123 burdan insanlar napabilir burdan yazıp zaman kaybetceğinize acile götürün miğdesini yıkasınlar geçmiş olsun
Senaaa123 Asel4175 canım önce sakin olsan Götürdüm elbette o sırada fikir almak böyle bir durumda BAŞKA yapmam gereken bişey var mı diye arkadaşlara danıştım
Asel4175 Senaaa123 götürdünüz mü başka doktora nasıl oldu kızınız ya bebekler söz konusu olunca sakin olamıyorum kusura bakma canım hani burdan napabiliriz ki el kol yetişmez kötü amaçla bişe demedim bende
Senaaa123 Asel4175 yazmamın amacı ise yaşayan muhakkak vardır. Tecrübesi vardır. Bilgi verir diye şuan iyi şükür o gün hiç uyutmadım sabah 5 kadar sürekli kontrol ettim iyi di uyudu su verdim kustuktan sonra rahatladı sanırım çok içmedi götürdüm çok şükür bişey yok dedi doktor. Teşekkür ediyorum sorduğunuz için
Nimet01 Boyle bisey oldugunda ilacin kutusunu mutlaka goturun ilacin icerigine gore bebege ilac veriliyor once zehir danisma hatti araniyor daha sonra ona gore tedavi uylanir bitun kimyasallar icin gecerli gecmis olsun