Oğlum 25 aylık üç gündür başladım tuvalet eğitimine ilk gün normal geçti hem yere yaptı heö tuvalete ikinci gün bir kere yere yaptı yani çok iyi gidiyorduk üçüncü gün yani bugunden o kadar emindim ki ama hüsran asla tuvalete oturmak istemiyor çişini tutuyor ne yapacağımı bilmiyorum tekrar beze mi dönmeliyim yoksa bir kaç gün daha bekleyeyim mi kararsızım bu durum beni çok strese sokuyor elimde olmadan