Eloo005 Asla asla uyumuyor sürekli ağlıyor herşeye ağlıyor uyumuyor istediğini yapmayınca ortalığı yıkıyor kendini yerlere atıyor kafasını vuruyor aman allahım neler oluyor 🤷🏼♀️ 2 gündür gece 3-4 e kadar uyumuyor uyusada sürekli ağlayıp kalkıyor
Birdunyabircennetannesi Eloo005 Yav daha yeni çıktık ataktan sırada 18. Ay atağı mi varmış ne bitmez atakları var bu bebelerin 🤦
Beyza_ae Eloo005 benim oğlum da aynı şekilde bugün tam 18 aylık oldu 3 - 4 gündür ne uyku var ne birşey ağlamalar kendini yerlere atmalar çığlıklar hepsi var çok zor gerçekten umarım kısa sürede atlatırız
sheesyelllow Eloo005 18 aylık uyku probleminiz yok daha ama istediği olmayınca çığlık atmalar isirmalar vurmalar kafa atmalar kendini atmalar başladı kuzu gibi oğlum ne hale geldi çaresiz hissediyorum kendimi 🥺🥺
FmBetull Biz 17 aylığız aynı yerlere atmıyor ama sürekli ağlama krizleri öfke nöbetleri bence 2 yaş sendromu diye düşünüyorum.
Birdunyabircennetannesi Eloo005 Hazır değilim buna 🤦 15 aylık hala uyku sorunları olan bir bebek birde 2 yaş sendromu eklenirse valla düşünemiyorum 😅
Rruukkiiyee Eloo005 bu gun post acacaktim eski.msjlara bakiyim.kim ne yasamis dedim Bizde 18 aylik.olduk allahim ne uyku var ne susma var herseye agliyor liseli ergen kiz modu delircem cok sakin ve sabirliyim ama.sabrim bitiyor bagirmam kizmam kolay kolay bakalim bu kural ne zaman bozulcak